Spel!

Idag va ja i skolan och gjorde grupparbete.. Det blev ett sytt spel.. Typ som TP men det var frågor om textil/matriallära.. det blev riktigt snyggt.. Sen är frågan bara om vem som ska få det.. men vi pratade om Lottning.. så de kommer väl inte sluta med att jag får de.. men vi får se..

Nu ska ja se till att "väva" lite på mitt varptryck och sen kanske plugga lite.. Raoul ska iväg upp till Lucas och kolla hockey så de blir väl lite lugnt o skönt här hemma.. men ikväll MÅSTE jag verkligen plugga.. Har imorgon och helgen på mig.. dags att sätta igång nu..

Imorgonbitti är det dags för träning igen.. =) Kl 8 ska ja träffa Läcki.. sen blir de hem till plugget och sen släppa loss på Platens dansgolv på kvällen! hihi.. Ska bli skojigt! =)

Ha det nu så bra så ska ja se till att få lite plugg gjort iaf..
Puss & Kraaam

Kommentarer
Postat av: Alex.

Fan vad jag längtar till imorrn!! Alltså, till imorgon kväll.. gymmet har inte riktigt samma dragning ;) Ses imorrn babe! <3

2008-10-09 @ 21:44:51
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0