Skolan...

Sitter i skolan just nu på Tiinas bärbara dator... Sitter och väntar på att min sista lektion ska dra igång kl 16.. träligt med hål på en timme.. men har passat på att skriva ner lite tankar och funderingar på hur jag ska gå vidare med mina 2 essäer som ska skrivas.. tror båda ska bli ngt essä liknande iaf..

Blev lite skrivsugen nu här att göra klart de.. sen e ju frågan om suget kommer finnas kvar när man sitter hemma och kan göra så mkt annat trevligt och roligt.. Borde börja plugga oxå.. Tenta på måndag.. HJÄLP.. får väl se hur det går.. kom på att jag borde springa bort till Akademibokhandeln och se ifall jag kan köpa en bok som är bra att ha till tentan.. Sen ska jag ju även skriva lite frågor om Syntet och Lin.. mkt som borde göras som kanske inte tar så mkt tid men med min effektivitet så händer de ju en sak i timmen typ bara så.. Suck...

Nu blir de plugg de sista minutrarna..
Puss & Kraaam

Kommentarer
Postat av: Liz

Oj, du har gjort om din blogg =P Tjusigt!

2008-10-08 @ 14:18:31
URL: http://metrobloggen.se/dublinbaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0