Platens Kväll!

Igårdags kvällen började hemma hos mig med Frida & Challe.. Trevligt snack och bra musik.. Blev allt blandat från 90 tal till musik idag.. Gillar YouTube alltså.. =) Där hittar man det mästa =)




Sen bar det iväg till Platsen.. Vi åkte in tidigt för att vi trodde de kosta pengar efter 23 men de verkar de ha tagit bort.. sämpel fick man iaf vid halv tolv.. så då gick vi en  sväng över till 55:an.. Där mötte vi Becca och Benjamin trevligt! Sen så träffade jag på min gamla granne Simon =) Så himla kul träffa på honom.. Inte setts på typ fem år så det var trevligt.. snacka en massa minnen av vad vi lekte när vi va små.. Vi stod säkert och snacka en 30-40 min.. fanns ju lite att prata om.. Sen bar det av till Platens igen... Blev dans i mängder till riktigt bra musik oxå =)
Sen sprang vi även på Cissi precis när vi skulle åka hem... Får se till att ses snart!
Var en lyckad kväll helt klart!

Puss & Kraam!


Kommentarer
Postat av: Cecilie

Det är på lördagar det kostar efter 23 =)

2008-10-05 @ 15:54:10
URL: http://www.metrobloggen.se/tinseltown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0