Nu börjar de igen..

Så har den 2 kursen på det 2 året börjat..

Känns som förra kursen lite smått övermäktigt i början man förhoppningsvis löser det sig efterhand.. Imorgon är redan en del av examinationen.. Skönt att de sprider ut det lite men 3e dagen?? Lite väl häftigt kanske.. Men tror vi har löst uppgiften helt ok iaf..

Fick reda på resultatet på den andra tentan idag.. Gick som jag hade väntat mig.. U.. så det är bara att skriva om den.. men som tur var verkar det som om man bara behöver göra om de frågor man missat.. och nu i efterhand tror jag allt jag skulle kunna fixa de.. iaf den ena.. ska väl se till att lära mig den andra frågan oxå.. Sen väntar jag fortfarande på de resterande betygsgrundande uppgifterna.. men de tror jag inte jag får U på iaf.. då blir jag sur..

Nu får det bli en tidig kväll för imorgon är det en lång dag..
Puss & Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0