Ledig!

Nu äntligen är jag ledig en hel vecka! Var länge sen.. tror jag fick någon enstaka vecka i sommras.. annars var det jobb som gällde.. Men nu är jag som sagt ledig igen!

Och imorgon är det jobb som gäller.. så jag e väl egentligen inte ledig =s Sen på onsdag em/kväll bär det iväg till London =) Ser fram emot det riktigt mkt.. ska väl se till att börja packa min väska lite här ikväll.. Ska försöka att inte packa så mkt.. spec eftersom vi inte har någon våg så vi kan väga vårat bagage.. Men förhoppningsvis löser det sig!

Ikväll blir det iaf att ta det lugnt och njuta av att inte ha något skolarbet att göra.. För slut i kroppen är jag också.. Varit duktig att varit och tränat nu efter skolan idag..

Nu blir det snart till att laga lite mat och sen njuta =)
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0