Inne..

Skämms över mig själv.. har inte varit utanför dörren på 2 dagar =s vadå isolera sig när man är ensam.. Men imorgon blir det ändring på det.. ska sätta klockan hyffsat tidigt.. 7 eller 8.. och åka till skolan och städa lite i vävsalen om det behövs och även kolla upp vad det är för garner jag har vävt med så jag får med det i min arbetsbok.. Sen blir det en sväng förbi banken och kolla hur mitt kort funkar i London och om det blir extra avgifter eller så.. Sen på vägen hem MÅSTE jag stanna till och träna.. Sen så blir det hem och plugga, plugga och plugga..

Fått en del gjort idag faktiskt.. har bara avslut på 1 vävnad kvar och sen är det arbetsboken och essän som ska skrivas.. Har kommit igång med arbetsboken nu känns det som.. skrivit in vävnoterna och sen även börjat lite på en beskrivning.. Sen ska lite bilder och sånt in.. Men ska nog börja på essän.. Den ger ju iaf 1,5hp.. Dock ger arbetsboken 3hp men tror den är lättare att motivera sig att skriva när man e stressad.. så så får det bli!

NU är min Älskling snart hemma oxå! =) Längtar!
Saknat dig älsklingen Min!
Ha det bra nu!
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0