Himla skit..

Tanken va att jag bara skulle titta på min design.. ja råkade då trycka på en befintlig stilmall.. och Poff så va hela min egna stilmall borta.. så nu är det bara att skapa en ny.. var ju ändå inte helt nöjd så får väl se ifall ja lyckas bättre nu.. Får se hur mkt jag orkar med o pyssla me de nu.. men fixat en annan bakgrund nu iaf..

Annars e de plugg som ska gälla för hela slanten..
Tomt o tyst här hemma... Raoul kommer hem imorgon kväll någon gång mellan 11 och 12 tror ja.. planet skulle landa ngn gång vid 10 i Norrköping.. Får väl se ifall de kommer folk hit imorrn kväll och kollar hockey lr inte.. ville komma igår men då hade jag Läcki o Amor på besök =) Trevligt trevligt var det..

Nu åter till att skapa mig en lite finare blogg =p

Puss & Heeej!

Kommentarer
Postat av: Alex.

stackare.

2008-10-15 @ 21:25:12
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0