Hälften gjort..

Hälften av VFU perioden är nu förbi.. varit bra 3 bra dagar.. Idag blev det även en observation gjord.. Eleverna var nyfikna över vad jag satt och skrev ner för något o frågade ifall de fick läsa.. Hehe.. Sen var det en som hade skrivit om mig i hennes bok =) Söta de är! hihi

Imorgon är det 2 6or och en klass med bara 4 elever.. kvart i tre slutar jag då ungefär.. då blir det att åka till skolan och sätta sig och göra bildväven.. Ska nog gå någolunda smärtfritt tror jag.. Det hoppas jag iaf.. =)

Var även och tränade igår.. vilket jag känner i mina armar/axlar idag.. AJ.. Men det är bara att stå ut tills på fredag då jag ska träna nästa gång.. Hihi

Nee.. nu måste jag skriva ner lite av mina observationer.. skriva rent medans minnet är någolunda bra =) hehe
Ha det fint allihopa!
Puss & Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0