En dag hemma..

Ingen skola idag.. eller de beror på hur man ser det.. Det är hemma plugg som gäller.. Sitter just nu och försöker få ihop frågor om syntet och lin.. har 4 frågor kvar på Lin och 8 på Syntet.. Det går trögt.. Sen måste jag in en sväng till stan för att köpa lite tyg.. och helst hitta ngr tygbitar i lin och syntet.. (i värsta fall går de att ta senare...)

Sen håller ja på med två andra uppgifter oxå.. de ska inte vara klara förän mån V43 men vill verkligen kunna lägga de ifrån mig.. Men kanske ska sattsa på plugg till tentan istället =s tror inte huvudet (jag) har förstått än att det faktiskt är på mån jag skriver =S Vet att jag är godkänd på iaf 1,5hp av kursens 15hp =P haha och det är VFU.. Men förhoppningsvis fixar jag ngr till eller alla förhoppningsvis =)

Åter till pluggandet nu då kanske?!
Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0