En bock avklarad..

Nu kan jag bocka av en uppgift på min to-do lista.. Har gjort klar frågorna nu om Lin och Syntet.. Usch.. de va inget skoj.. men det blev ju lite otänkt plugg till tentan då jag var tvungen att läsa igenom vad jag skrivit om de så.. Det var ju alltid positivt...

Nu är ju frågan vad jag ska hitta på nu? Centrala Begrepp, Kommunikation i slöjdsalen eller skriva rent lite antekningar och börja plugga inför tentan?? Tentan ska ju faktiskt vara klar INNAN de andra två grejerna..

Btw ser det ut som sköldpaddorna håller på att leka Följa John i buren =) Den lilla gick efter den stora genom hela buren.. Ibland är de allt söta (och klumpiga) De är ju inte så grasiösa när de klättrar över en av stenarna precis =) haha
Tror föresten aldrig att den stora har hört talas om att gå runt.. Klättrade precis ÖVER den lilla istället för att ta vägen förbi.. Tycker lite synd om den lilla ibland allt..


Länge sen de var så här små och smidiga =)


Ha det Fint!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0