Bullbak!

Vaknade vid 9 idag för att åka och väga mig.. Känndes inte så lovande innan jag stod på vågen med tanke på gårdagen... Men var lika bra att göra det ändå tänkte jag.. och det var ett kul resultat att se =) -1,5kg =) Inte dåligt på en vecka =) Får väl fortsätta så jag kommer ner de sista kg nu =)
När jag var på väg hem cyklade jag även ifatt Simon (grannen sen förr) vilket var lite kul.. inte träffats på flera år och under loppet av mindre än 12 timmar ses vi 2 ggr hehe =)

Medans jag var iväg var Frida här hemma och väntade.. Sen när ja kom hem så gick vi och handlade lite.. sen blev det Bullbak och Matlagning =) Det är ju Kanelbullens dag idag! Dock blev det hälften Kanel och hälften Vanilj.. Mumsigt!

Ikväll kommer Sofie och Frida hit och ev Fridas lillasyster Anna!.. Äta lite bullar kanske och kolla på film =) Mkt Trevligt hoppas och tror jag allt det kan bli!

Ni får ha en bra kväll!
Puss & Kraaam!


Bullarna I Ugnen, Nästa Plåt På Gång & De färdiga Bullarna!
Mums!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Wow! Ja, ni fick också en hel drös :) Och du förtjänar att äta massor nu när det gick så bra på viktis :) Pussokram

2008-10-05 @ 16:32:19
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0