Ärenden..

Känner mig duktig idag!

Var en snabbis i skolan.. träffade på några i klassen och det känns som om många ligger i samma läge som en själv så det känns bra att man inte är ensam om att inte va klar..
Sen blev det en snabbis till banken.. Frågade om hur mitt kort skulle fungera i London och de sa att det var precis som här i stan.. Skulle vara någon valuta grej på 1% tror jag det var och då var det t.o.m billigare än att köra på kontanter enligt dem.. Så det blir nog inte så mkt kontanter jag tar med mig.. men ska iväg in till stan imorrn en sväng och växla lite tänkte jag.. kan vara bra att ha lite kontanter när man landrar för att ta sig in till London och sen till hotellet..
Sen när jag varit där blev det Träning.. Känndes riktigt bra idag.. var där 1½ timme ungefär.. ca 35 min uppvärmning på trampmaskinen och sen maskinerna och de sista 10 min på löpbandet..

Sen dess har det varit en hel del plugg.. Fått klart min essä (kanske ngn fin justering bara), skrivit lite mer på arbetsboken och gjort klart avslut... Så imorgon blir det att skriva i arbetsboken.. Ska verkligen sattsa på att bli så gott som klar imorgon så man har lite tid på söndagen att förbereda sig inför den muntliga redovisningen..

Många bra filmer på Tv nu ikväll.. svårt att veta vilken man ska kolla på.. just nu e de Secret Window.. lite spec film får se ifall de blir den lr ngn annan..

Ha en bra kväll nu iaf..
Puss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Ville bara nämna att cissi var endast en avsugning ifrån att skaffa en viss irländares nummer ikväll. ;) Hade jag varit på rätt humör hade nummret funnits på min mobil nu :)

2008-10-18 @ 03:48:04
URL: http://www.metrobloggen.se/tinseltown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0