Tanken var god..

Tanken denna söndag var att få plugg gjort.. det skedde delvis.. Jag läste klart kap i boken ja börjat på i onsdags och sen blev de en halv artikel.. Sen var jag så hungrig att jag behövde frukost.. Sen blev det dusch och sen hem till föräldrarna för att vara smakråd till mamma vilka glasögon hon ska välja.. Det visade sig att både jag, mamma och pappa tycker samma.. så nu e de bara upp till mamma att bestämma sig mellan de två vi alla tyckte..

Sen var ju tanken att jag skulle hem till plugget igen.. men så blev det ju inte.. fastnade ju vid tvn och datorn.. fy Malin.. men det brukar alltid lösa sig till slut..

Nu är det Ensam Mamma Söker och det till det ska en varma koppen avnjutas..
Ha det så bra..

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

nej jag vet inte var den tagit vägen, den har bara försvunnit :(..

2008-11-17 @ 10:12:29
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0