Snart bär det av..

.. norr ut..

Borde eg ligga och sova så här dags men jag är pigg av någon anledning.. nerver inför imorgon kanske??

Har packat nu iaf.. kan inte förstå hur det kan bli så mkt för bara ngr få dagar.. men har verkligen funderar ifall de e ngt plagg jag kan plocka bort och svaret blev nej.. Så jag får leva med hur mkt väskan väger.. men mindre än 20 bör den väga iaf =)

Men innan det bär av norr över så är det en lång skoldag som ska klaras av.. Men det ska nog gå bra..
Imorgon blir även första gången jag åker buss till skolan sen jag började plugga.. det ni.. på 1½ år har jag varit duktig och cyklat varje dag.. bortsätt från ngr gånger då jag faktiskt har promenerat och ngr gånger som jag har fått skjus utav Linda.. Men imorrn blir det första gången med buss som sagt var...

Neej.. Nu får det nog bli sängen för att jag ska orka ta mig upp imorgon..
Ni får ha det så bra så kommer det bilder från helgen senare..
Puss & kraaam

Kommentarer
Postat av: Tessi

Även du förtjänar att ta bussen ibland, så det var duktigt gjort av dig :) pussokram

2008-12-05 @ 22:22:29
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0