Nästan klar..

Är nästan klar med mitt livplagg/ topp.. Har bara sömen på sidan kvar.. dock så ska det ju vara en dragkedja där och är inte riktigt 100 på hur jag ska få dit den snyggt.. så tänkte ta me den imorrn och fråga ifall ngn klasskompis har ngt tips på hur jag ska gå till väga.. för från boken fattar jag inte riktigt hur jag ska göra.. får hoppas den passar sen bara.. risk att den ev blir lite för tajt runt  magen men jag får väl göra som Raoul påpeka.. träna bort det =p Det är ju de som e tanken så då gäller de ju verkligen att sätta igång.. spec ifall vi ska ha modevisning med våra kläder.. Ska nog ev börja pyssla på mönstret till mina byxor sen oxå så jag kommer igång med de... Dock är förarbetet inte det roligaste..

Kommer nog upp en bild på toppen sem mär den är klar.. vilket förhoppningsvis blir imorrn!

Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0