Förkyld..

Jag har gått och blivit förkyld.. Det kom som en smäll bara, helt utan förvarning..

Var och tränade igår med Läcki, åkte hem och duscha och ställde in mig mentalt på plugg.. Började frysa som en iskub och oavsätt hur mkt kläder jag tog på mig och filtar jag hade över mig blev jag inte varm. Att sen bara bli plötsligt trött och lite smått illamående gjorde inte saken bättre.. Så det blev en tidig kväll (halv 10) med lite plugg då i en halv timma innan de blev sömn.. Var verkligen tvungen att ta mig till skolan idag.. Som tur var mådde jag bättre idag men att ha en dag mellan halv 9 och 16 var inte det roligaste att veta om när man skulle upp..

Morgondagen ser likadan ut.. 8.15 till 16.45 är schemalagt.. kan nog förhoppningsvis smita iväg lite tidigare då jag tror vi inte håller på till riktigt kvart i 5.. Imorrn är det formgivning och konstruktion av byxa som står på schemat.. Sen blir det nog en lugn hemma kväll framför TVn med ngn film =)

Nu ska ja se ifall jag kan komma på ngt jag är rädd om så jag kan göra ngn produkt för att bevara den =s
Ha de så bra
Puss & kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0