Arvingarna!

Hade så himla kul igår..

Kvällen började hemma hos Läcki! Fortsatte in till stan där mod skaffades för att våga sig på ett försök på Harrys.. Jag utsågs till talesperson.. och jag lyckades få oss att få komma in =) Svävar fortfarande på små rosa moln utav lycka! haha Var en underbar kväll med de bästa! Hade så himla kul hela kvällen.. Ser fram emot nästa gång redan.. och att vi kom in på "VIP" är ju oxå lite extra kul =) (Jag undrar fortfarande va den där killen sa)..

Puss & Heej!

Lite bilder av gårdagen..
Fler kommer nog senare då mitt msn inte är elakt och jag kan få de utav Lisa..

  

De Bästa!

Kommentarer
Postat av: Liz

Kilt ftw ;) haha fan vad kul vi hade!!

2008-11-01 @ 22:48:49
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0