Vinter.. men vår i mina drömmar..

image33

Japphopp.. Någon vår blev det då inte idag fastän jag drömmde om det. Var det sista jag drömmde innan väckarklockan ringde.. Suck.. Var ute på en prommenad i solskenet och alla träd och buskar var gröna... Istället kommer man upp till bilder av detta.. Jag vill ju ha vår.. Mina pärlhyasinter som varit så fina tyckte inte heller om väderförändringen som skett.. Men får väl se ifall de reser sig sen igen när Våren bestämmer sig för att komma tillbaka..
Nu ska jag väl skriva klart det lilla jag har på mitt



Kommentarer
Postat av: Alex.

Nästan lika deprimerande som tentaplugg.. Liedman.. Jag vill ha torsdag kväll. Och fredag. Och helgen. Och inte ha tillbaka tentan.. Ja du vet ;)

2008-03-24 @ 19:53:59
URL: http://beingme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0