Träning...

Var uppe tidigt idag fast jag börjar först om ca 1 timme.. eller.. egentligen började jag för snart 3 timmar sen men valde att förlägga Idrott och Rörelse till annan lokal =p Dvs Simhallens gym...
Hade bestämt med Läcki att träffa henne där kl 8 för att träna istället för att åka till skolan och vara med på lektionen.. känns som ett bra beslut både innan och efter.. Passade på att köpa ett årskort lr vad man kan säga oxå.. gäller till 2013 om jag inte väljer att avbryta betalningen som går på autogiro..

Får väl se till att börja träna på alvar nu bara.. och börja simma oxå vilket jag tycker är skönt att göra.. Men kan ju invänta tills min form tillåter bikini och baddräkt lite mer hehe.. (och jag hittat någon ny oxå dvs)

Men usch vilket väder.. Solsken och snöfall varierat... ser heldre solen så snön smälter bort så det går bra att cykla igen.. igår var verkligen inget roligt att cykla.. Men får väl stå ut.. Får väl ta och åka i god tid så jag hinner.. men de väntar väl på mig förhoppningsvis om jag skulle råka bli liiite sen.. hehe

Ne.. bäst att sluta här o förbereda mig för avfärd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0