Tapetsering!

Ja.. det kommer det väl ske nu framöver snart.. (ett år efter inflytt och mer än ett halvår efter att jag rivit ner den gamla tapeten). Men nu är den iaf inköpt.. den ligger bakom sovrummsdörren i väntan på tapetseringen.. Som kommer kanske kanske kommer ske denna påskhelg... annars blir det nog näst nästa helg.. För kommande helg är jag inte hemma.. så då får det inte ske.. för jag vill vara med.. fast.. skulle ju faktiskt vara en trevlig överraskning att det var klart när man kom hem samtidigt..

Nu måste jag väl återvända till pluggandet.. Detta himla reflektions dokument som ska skrivas.. har ingen inspiration av hur jag ska få ihop det samtidigt som jag har inspiration till att skriva.. Det går inte ihop sig jag vet men sån är jag..

Dags att åter vända..
Pusss



Här är tapeten som vi köpte som ska pryda vårat sovrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0