Snart bär det av...

Om 13 timmar så sitter jag och läcki på ett tåg på väg mot Arlanda för att sen åka vidare till Skellefteå =)
Om 12 timmar så kommer jag väl vara halvsovande stående zomibe som inte vet vart jag har lagt det sista som ska med.. Haha
Om 18 timmar kommer vi vara framme oxå.. och då redan framme hos Lisa oxå, om allt går som det ska..

Nyss dammsugit halva lägenheten (Raoul ska dammsuga den andra.. här är det jämnställt.. haha) då det var så smutsigt och lite städat kan det ju vara när man får besök..

Nu ska ja kolla lite TV och se ifall de finns något ja glömmt packa ner.. (bör nog skriva en lista på saker som ska ner i väskan imorrn.. annars finns risken att det glömms.. )

Puss & Hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åååh. jag längtar!!

2008-03-27 @ 17:28:28
URL: http://metrobloggen.se/dublinbaby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0