Plugg & Våfflor!

Blev inköpt ett våffeljärn idag =) Så efter inköpet blev det att göra iordning smeten och börja grädda våfflor.. och OJ så gott det blev.. varit sugen på våfflor sen ett tag tillbaka så jag riktigt NJÖT när jag åt.. blev att jag åt 1 mer än jag tänkt mig men det var det värt.. Imorrn blir det en promenad för att minska ner våfflan =) haha

Satt i skolan idag med Therese och pluggade.. blev en summering skriven av typ de viktigaste begreppen.. så de ska ja väl läsa igenom lite senare.. Men först ska jag fixa och trixa lite i Liedman.. Köpte "små" post-it lappar som jag ska sätta dit lite så jag hittar lättare.. Sen blir det oxå att läsa alla antekningar och läsloggar & kanske skumma artikelsamlingen.. (jösses.. kvällen är uppbokad av plugg *suck*

Men efter ikväll är det över.. och det känns riktigt skönt.. Imorrn blir det väl att bara plugga manus.. men det är inte lika tufft som att plugga om Kunksap..

Sen bär det iväg Norr ut oxå.. Snart är det dags och jag riktigt längtar.. Just det.. Måste börja packa väskan oxå!? Väskan är iaf hemlånad från mor och far och står redo att fyllas till höjden och bredden.. frågan är bara vad man ska fylla den med för något?!

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0