Plugg Och Kalas!

Ja det är vad helgen har att bjuda på...

Nyss hemkommen från Emmelie o Freddes inflyttningsfest vilket var trevligt! Men tidigt för min del då det blir plugg imorrn.. Raoul ska iväg och skriva tenta imorgon vid 8 så då hänger jag på honom och sitter i skolan och läser vad som skulle ha blivit läst för ett tag sen och tills på måndag..

Efter det så blir det att åka och fira Raouls mamma som fyller, o sen är det hockey på Tv här kanske.. annars blir det nog melodifestivalen för min del. Sen på Söndag blir det att fira min mamma då det är hennes födelsedag.. Ska väl se till att det hinns me någon lr några promenader oxå.. Kan behövas...

Ang. förra inlägget om Telenor.. Detta är nu fixat och Malin känner sig nöjdare.. Anslutningsavgiften behöver ja inte längre betala och idag fick jag även min telefon =) Så det var en glad nyhet.. Och Fin var mobilen oxå =) (Se bild nedan)

Neee nu blir det sängen.. Ha de fint..
Pusss & God Natt

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0