Känner mig duktig... lite iaf..

Har varit ute och gått långpromenad både igår och ida... men men det är ju för att bättra på efter fredagen =) Men tar gärna promenader för att få ha lika trevligt som jag hade =) hihi

Har även läst lite Liedman.. Men då på betonig av lite.. lr.. beror på hur man ser det.. läst mer än vad jag totalt hade läst innan.. är på sid 50 nu tror jag någonting och förut var ja inte ens uppe på 20 så... det har gått framåt iaf =) hihi

Får se ifall de blir mer läsning nu ett tag lr ifall jag faller för frestelsen (dvs The Sims 2 Fritid)  hehe

Sen vid 21.55 blir det iaf att kolla Cold Case...

See you later

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej jag har en tävling i min blogg, där du kan vinna
en header!

Om du känner att du är i behov av en ny header
så kan du ju vara med och tävla annars får du ha
en forsatt trevlig söndag! :}

2008-03-09 @ 19:33:59
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0