Ingen Inspiration...

OTH



Saknar totalt inspiration till att sitta och skriva på mitt reflektions dokument som ska vara klart på tisdag (dock är mitt mål söndag kväll, alltså imorgon?!) Tiden har gått fort.. känns som jag satte upp mitt mål långt bort så jag verkligen skulle känna att jag hade gått om tid på mig men tiden har skenat iväg..
Har iaf kommit en bra bit i Liedman.. Ska börja på kap 4 imorgon bitti (hemskt att behöva sätta kl på halv 7 varje dag för att gå upp och läsa en seg bok..) Men annars blir det aldrig av.. Mer än hälften av boken är iaf läst så jag är stolt.. får väl ta sovmorgon någon dag sen om någon vecka lr något?!
Idag har det som sagt blivit läsning, sen träning på gymmet & sen påsk mat och fika hos Raouls föräldrar.. så nu sitter jag här med mitt himla dokument och vet inte vad jag ska skriva.. sitter och läser igenom rapporterna i hopp om att jag ska komma på något.. har ju mina tankar men tankarna har jag problem med att få ner till ord.. suck

Längtar iaf tills på fredag då det bär av till Skellefteå och sen den 14 april då One Tree Hill är tillbaka med nya Avsnitt i USA igen =)

Nu får jag väl återgå.. (suck)
Pusss & Glad Påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0