Hemma...

Hemkommen nu sen ca 30 min tillbaka från min kväll hemma hos Läcki! Var trevligt med sällskap och gott vin.. dock så smakade det andra vinet inte lika bra så de blev de inte mkt dricka av..

HG blev det inte heller sen tillslut som ev varit tanken.. det slutade med slappande i Soffan.. lite smått halvsovanades från min sida.. Så nu blir det sängen här i Johannelund.. Den varma underbara sängen som jag inte ska resa mig upp ifrån än på Många Många Många timmar är det tänkt..

Men får se till att ge mig ut på en promenad sen imorrn när jag sen väl har tagit mig upp för att motionera bort lite av alla flytande kalorier =P lr dem räknades inte va ;) haha Goda muffins och Popcorn var det oxå iaf =) hehe
Men var duktig idag ändå.. tränade imorse på gym och sen cyklat till skolan och en vända på stan och sen även till Ryd fram och tillbaka på cykeln.. så motion har man ju faktiskt fått idag.. Men lär behövas lite imorrn oxå =s

Sov Gott nu alla Nattugglor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0