Förvåningen var stor..

..idag när jag ställde mig på vågen.. 1,8kg nergång =) och detta på EN Vecka.. då förra veckans nergång enbart var 0,1kg så kan det ju bero på det... Men glad blev jag iaf! Ska unna mig lite gott nu ikväll bara för det tänkte jag haha

Men FY och USCH vilket hemskt väder det är ute.. Det ska ju vara VÅR nu ju.. inte vinter och slask... Får hoppas snön försvinner snabbt och det blir fint väder så det känns som vår igen snart!
Men vinterkläderna försvinner väl inte riktigt än iaf då det nästa fredag bär iväg norr ut! =)

Nej.. nu blir det att runda av här och gå ner och hämta upp tvätten när som.. har tid till 20 men är ju ingen som kommer efteråt men är ju skönt att få upp den o slippa glömma bort den (vilket faktiskt har hänt hehe)

Pusss & Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0