Dumma mig själv..

Arg på mig själv för jag inte kan låta bli påskägget brevid mig.. och inte någon motivation till att gå ut på promenad har jag heller.. även om jag nu framförallt skulle verkligen behöva det.. Får väl se till att tvinga iväg mig själv på en liten promenad iaf..

Sen är då även målet att bli klar med ref. dok innan kl slår 12 i natt.. Får se hur jag lyckas med det. Har fått ihop lite mer än 1 sida.. men vill ha lite feedback på vad jag har skrivit (var håller du hus Läcki??) haha Det är ingen annan som kan tänka sig att läsa om hur kunskap bildas och hur man ska lära ut det till skolelever??

Nee.. man kanske skulle ta den där promenaden.. det är ju trots allt blå himel och sol ute.. bara det att det är såå kallt.. (dvs -3) hehe.. Får iaf hoppa över någon mat senare ikväll då jag antar alla points för dagen är sedan länge borta.. fast har som jag räknat "bara" använt 8,5p... så har ju faktiskt 9,5p kvar.. men de har nog blivit godis för dem.. DUMT GJROT MALIN...

Imorrn vill jag till Gymmet igen iaf.. var riktigt lugnt och skönt där igår när jag var där under min studiepaus.. hade typ alla maskiner för mig själv =) Gött..

Ne.. ni får ha de så bra.. over and out..

image31

Kommentarer
Postat av: cecilie

stackars malin.. -3? kallt. men inte lika kallt som -15 som vi har hær!! Det ær kallt! =) Hoppas allt ær bra hemma och att du har haft en trevlig påsk.
p o k cissi

2008-03-23 @ 17:41:19
URL: http://metrobloggen.se/tinseltown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0