Arg..

Nu blir jag lite arg här..

Kom precis hem från Skolan och hoppades att en avi skulle ligga o vänta på mig så jag skulle få gå och hämta min telefon som skulle komma INOM14 dagar.. Idag har det gått 14 dagar men ingen avi låg där.. ISTÄLLET ligger det en faktura från Telenor där det står att jag ska betala 517kr.. 250kr abonnemangsavgift (som han jag pratade med sa att de skulle bjuda på) och sen 199kr som är det månliga avgiften plus 48kr för några få dagar i Feb (från samma dag som jag pratade med killen)... och sen då en avgift på 20kr (för alla som har räknat och ser att summan inte stämmer) för att jag fick en pappersfaktura (som jag sedan i fortsättningen ska ha e-faktura på men men) Ska iaf höra av mig till Telenor o fråga vad de håller på med.. för de där 250kr Har jag då ingen lust att betala.. då hade jag sagt nej och nöjt mig med mina 100kr jag brukar ringa för annars..

SUCK! Nu ska ja iaf se ifall jag kan koncentrera mig lite på skolan.. ska skriva ut 2 texter från datorn här och sen börja läsa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0