Tomorrow..

Jobb imorgon igen.. 9-17.30.. ska stänga då ingen av de ordinarie kunde stänga.. så jag erbjöd mig att jag kunde göra det.. (det ger bra referenser hoppas ja på =P hehe) Idag var vi även 1 kort.. fick inte vikarie för en som var sjuk.. slutade med att jag var själv med 8 st barn mellan 13 och 15 ungefär.. va lite små stressigt men det grejade ju jag =P haha

Efter jobbet så åkte jag även in till stan för att träffa Therese som nu ska åka till Gällivare över sommaren.. Så jag ska vara blomvakt åt 2 av hennes blommor.. får hoppas att jag klarar av jobbet) Vi gick runt lite på stan och inhandlade diverse saker och sen blev det fick på Coffee house by George.. Trevligt.. men lite dyrt.. 73kr för en baguett och en kopp The.. men men.. Sprang även på Sofie på stan.. Trevligt.. ses på lördag igen =P

Nu måste jag sova.. blir för lite sömn på vardagarna.. ska sova LÄNGE på lördag.. men.. inte för länge.. måste in till stan en sväng och hitta ngn liten present.. 

Ha det fint.. Sov så gott!
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0