Today!

Vaknade av att telefonen ringde imorse.. såg att det var ett nr inom Komunen så trodde det var ang sommarjobbet.. men icke.. Det var dock jobb.. men det gällde idag som vikarie.. de ville att jag skulle jobba på Fritids ute i Sturefors.. Sa Ja först och tänkte att ja skulle behöva boka om lite grejer under dagen bara, skulle ju vara bra med lite pengar så.. Men sen kom ja på att ja ska på möte skolan vid halv 4.. och det kan jag ju inte boka om.. och jobbet skulle vara mellan 12 och 17.. Så det var bara att ringa upp och säga att ja tyvärr inte kunde..

Idag ska jag då iaf åka in och väga mig.. Sen ska jag och Therese lyxa till det med lite Kina mat hade vi tänkt oss.. Sen upp till Campus och läsa en rapport inför opponeringen imorgon iväntan på Info möte inför hösten.. Sen får man se vad som händer...

Nu ska ja fixa till de sista inför dagen!
Ha en fin dag!
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0