Sommarlov!

Jaa.. det är sommarlov från skolan nu.. helt och hållet.. Härligt!

Fick tillbaka tentan idag oxå.. nämnde igår att jag sett att jag fått Godkänt.. fick den på posten idag så jag kunde se mer exakt hur det hade gått... Det hade ju inte gått jätte bra.. men tillräkligt med neppe godkänt.. så nu kan jag lämna första året bakom mig.. inte med de bästa resultaten.. men inom gränsen för godkänt iaf =)

Jobb idag mellan 8-16.30.. samma tid imorrn oxå.. eg 1 timme kortare.. men de frågade ifall jag kunde jobba 1 timme extra.. och det tackade jag ja till.. det ger ju en 100 lapp till =P hehe.. Sen så prata jag med pappa igår.. och enligt honom lät det lovande även på jobbfronten som Personlig Assistent.. Så jag inväntar och ser vad som händer.. mitt härliga sommarlov kanske inte blir så mkt lov.. men då ger det pengar och erfarenhet iaf =P och lediga dagar kommer man ju ha iaf.. bara passa på att göra det bästa utav de =)

Nu är det Cold Case igen
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0