Slappdag!

Igår var verkligen en slapp dag.. största delen av dagen satt jag enbart vid min dator och hade tvn på i bakgrunden.. Men det blev en liten långpromenad med Lisa så motion fick jag iaf =)

Idag känns det som att det blir en liknande dag.. men om en timme är det dags för tvätt.. sen hade jag nog tänkt att baka muffins och chibata.. har en färdig blandning mjöl till Chibata och har köpt jäst så det är väl lika bra innan den blir dålig.. och muffins för det är så gott =) hihi

Sitter och lyssnar på en E-bok.. tycker det är lite svårt faktiskt.. kanske låter konstigt att det är svårt att lyssna på en bok.. men att sitta och konsentrera sig utan att göra ngt annat är faktiskt lite svårt.. iaf för mig.. går mkt lättare att läsa själv.. Det är iaf Midvinterblod av Mons Kallentoft jag lyssnar på..

Nu får ni ha en bra dag!
Puss & Heej!

Kommentarer
Postat av: Ribecca

hej!

du är bjuden på tjejparty lördagen den 28 juni. alltså NO man´s night!

tema glitter och glamour. minst ett glittrande föremål i outfiten. använd fantasin :)

plats: hos becca. tid: 19:00.

utgång senare på kvällen.

vi ses där!

2008-06-22 @ 16:12:45
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0