Promenad

Hemkommen sen ca 30 min efter en promenad med min Lisa! Kul att ses igen och trevligt med sällskap på promenaden.. Var hemifrån 2½ timme ungefär.. dock gick vi ju inte riktigt jämt =p Ett stopp på Bosses och sen ett stopp i en lekpark..

Vägning idag oxå.. Nergång.. men om en vecka så ska jag vara under 60 är mitt mål.. vill verkligen lyckats.. Bara några hekton kvar.. så det blir att tänka på maten och motionen den här veckan bestämt.. Vill verkligen lyckats.. det lär jag ju göra förr eller senare men skulle vilja ha de fixat hehe..

Sen efter mötet blev de Kina mat =) Muma.. Sen upp och läsa igenom arbetet inför opponeringen imorrn.. Sen möte inför hösten.. ska bli kul.. har både blandade känslor.. men hoppas på att det ska bli bra..

Just de.. hämtade ju tentant igår =) det gick bra.. var nära VG också men det blev "bara" ett G.. men det är jag nöjd med oxå så.. hihi..

Nu blir det Criminal Minds och sen sängen.. (om ja inte somnar här i soffan =P hehe )
Puss & Heeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0