Ledig Vecka??

Min lediga vecka blev inte som jag hade tänkt det... I måndags vaknade jag av att mobilen ringde o de frågade i andra änden ifall ja kunde jobba.. Så då var det bara att gå upp och klä på sig och åka iväg...

Var sagt mån- tis men igår frågade de ifall ja kunde jobba ida me.. får se ifall de blir ytterligare en dag.. men sen nästa vecka ska jag nog ta bort att ja inte kan jobba.. vill ju vara ledig lite oxå faktiskt.. även om det ger pengar..

Var även ute på en promenad igår.. blev längst stångån bort till Nykvarn och tillbaka.. tog ca 1timme.. en liten lagom promenad!

Nu blir det att fixa iordning sig.. börjar vid halv 10 (fick iaf sovmorgon)..
Ha de bra..
Puss & Heej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0