Jobb!

Jag fick jobb idag vilket jag inte alls hade räknat med.. men det är väl bara att tacka och ta emot.. Blev på samma ställe som jag ska vara på resten utav veckan och nästa vecka.. Så det var ju bra.. dock hann jag ju inte kolla in innan hur jag skulle hitta dit  men det löste sig.. jag hittade till slut iaf..

Måste ta och koka lite makaroner här snart oxå.. måste fixa matlåda.. för någon kvällsmat blev det inte ikväll.. gjorde rabarberpaj istället! (nyttigt eller hur??) Blev ingen vägning idag heller.. känndes inte som det var något lovande.. så skjuter på det en vecka så får ja passa på att röra på mig i veckan.. på lördag är det ju fest oxå.. (måste röra lite extra då oxå pga det..) Men snart ska ja sluta och vara nöjd.. men lite lite till vill ja kämpa bort..

Nu är det fotboll som gäller
Puss & Heej!


Jag Provar Läckis Glasögon!
Snygging =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0