Tenta dags..

jaa.. imorrn är det då som sagt dags för hemtentan.. den läggs ut på internet imorgon kl 15 och innan dess ska mitt case vara klart.. vilket det förhoppningsvis är snart.. ska ev skriva lite till men har fått lite skrivit idag iaf.. lite mer än en halv A4 :S

kanske inte låter så mkt men det är mer än vad jag fick gjort igår.. och så mkt mer kan jag inte skriva heller då max antal sidor är 5 och jag är inne på halva sida 5...

Idag har inte hänt så mkt mer än plugg.. åkte och mötte Raoul efter det att han jobbat så jag fick lite motion iaf då vi gick hem tillsammans sen.. får väl se till att det blir fler promenader då det faktiskt är rätt skönt.. blir bara aldrig att jag klär på mig och går ut :S

I samma veva som jag var ute så passade jag på att hämta mina böcker som kommit.. tråkigt bara att det blev som sist.. jag betalade frakt på 19kr för att få hem de i brevlådan men fick ändå betala frakten + att gå och hämta ett paket.. aldrig mer säger jag bara.. jag funderar på vad som skulle hända ifall jag struntade i att betala frakt kostnaden då jag faktiskt fick gå och hämta paket...

Nee.. nu ska ja se ifall ja kan få lite mer printat på caset..
/// Love Mee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0