Sömn?!

Alltid lika svårt att komma i säng på kvällarna (nätterna) och ännu svårare att gå upp på morgonen.. Men sätter mobilen så jag ska vakna till lite då och då iaf (känns bättre iaf)

Skolan dra igång snart och jag har en del att fixa innan dess... men motivationen ligger på minus.. Har en bok att läsa plus att fixa caset.. men skjuter upp det gång på gång och tänker jag gör det imorgon.. men det sker aldrig...  Skärpning nu Malin...

Imorrn har jag iaf något roligt att se fram emot =) Lisa och Läcki kommer hit och ska byta julklappar.. Tråkigt bara att Cissi inte hade möjlighet att komma =(...
Sen på söndag är det väl kanske dags att plocka ner julen?! Finns ju lite att plocka med.. lite tråkigt.. tycker julbelysningar är mysigt att ha tänt så får väl se ifall ja sparar något sånt ett tag till... Men alla tomtar lär försvinna upp i flyttlådan iaf..

Neee nu ska ja leta reda på sängen.. men lär bli lite läsning först.. alltid lika svårt att lägga ifrån sig boken.. men det sker väl när ögonlocken är så gott som stängda..

Sov gott nattugglor.. (och ni andra oxå)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0