Plugg, plugg, plugg och lite mer plugg

Så har det kännts den senaste tiden.. speciellt de senaste 2 dagarna.. igår var jag hemma hos Läcki efter skolan, åkte väl från henne vid ca halv 10 tiden.. då hade vi väl varit effektiva största delen av tiden iaf.. tog en paus och åkte bort till Willys för att handla och muntra upp oss med några godisbitar...

Sen idag efter en ultra snabbis på stan, skulle inhandla pappas födelsedagspresent) så satte jag mig ner med plugget igen och stängde ner dokumenten nu för ca 5 min sen.. Riktigt duktig har ja varit enligt mitt tycke.. börjat lite smått på den sista analysen och fortsättningen kommer imorgon.. då största delen av dagen (igen) kommer bestå utav plugg..

Mycket plugg nu i slutet av en kurs.. gillar inte att man skjuter upp det men samtidigt är det ju då man är som effektivast.. (iaf jag).. så resten av nästa vecka lär väl vara mesta dels plugg oxå.. funderar på ifall ja känner mig redo imorrn att se ifall jag kan jobba på måndag annars blir det plugg och förberedelser då inför tentan vi får på tisdag em.. sen blir de jobb med den fram tills på fredag kl 13 då den ska vara klar..

Sen blir det att sova hela nästa helg! =) haha nej då.. men att vila upp sig och bara njuta att man inte har något plugg man kan sysselsätta sig med.. På onsdag blir det att fira pappa oxå då han fyller år...

Nee.. nu ska jag stänga av den här datorn för dagen och gå o lägga mig förtjänt framför Tvn och njuuuuuuta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0