Måste bli bättre...

.. på att verkligen plugga när jag ska... Har så svårt att koncentrera mig.. gör verkligen allt för att slippa plugga.. men borde skriva lite mer på caset.. vill kunna visa upp något imorrn på handledningen och inte behöva sitta hela helgen och knopa.. tur att jag och Läcki Min Ängel finns där och hjälper mig.. vi ska träffas imorrn och hjälpas åt med att få till det... Vilket verkligen kan behövas.. när jag väl har inspiration att skriva på caset... ja då får ja blackout och vet inte vad jag ska skriva för något..

men men.. lite nytta har jag gjort idag iaf =) Jag tog tag i och ringde till Länsförsäkringar för att kolla upp med hemförsäkringen.. och det var som jag misstänkte.. jag stod inte med på den =S Men det gör jag nu iaf.. hon som jag pratade med kunde se att vi varit inne och pratat med de för att lägga till mig men aldrig typ tryckt på knappen.. vilken slarvis.. hoppas han får någon tillsägelse lr något.. tänk ifall de hade hänt något med mig så hade vi inte fått ut försäkring pga av slarv oss de.. (men som tur var har de ju inte gjort de.. men tänk om..)

Har även nu kollat klart på 4e och sista säsongen av OC.. Fast hade redan sett de sista avsnitten.. tror jag tittade på de när de gick på TV.. men hade inget minne av det förän jag såg avsnitten igen.. så nu har man väl ingen anlednning att inte plugga längre =S....

Back to plugg... suck..

Kommentarer
Postat av: Fridah

jag är inte heller bra på att plugga när jag behvöer :P

2008-01-10 @ 16:00:34
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0