Filmkväll

Var hos Therese igår på filmkväll.. Riktigt trevligt var det.. Det var jag och Emma och Therese.. Blev scones bak, Filmen Underbar och älskad av alla, och sen spelet Barbro =) hehe.. Hade aldrig hört talas om det men det var riktigt roligt.. Jag blev Viktigpettra tror jag det var hon hette =) det stämde inte riktigt in i allt hur de stod att hon skulle vara mot mig själv men delar av det gjorde det iaf..

Ikväll.. lr rättare sagt om ca 2 timmar blir det inflyttningsfest hos Becca o Benjamin.. har ingen aning om vad ja ska ta på mig så snart ligger väl allt i hela garderoben på golvet =s Blir troligtvis att Frida sover här i natt oxå.. usch.. måste fixa mig något att äta här oxå.. har ätit 2 smörgåsar och en liten portion glass.. det är ingen bra dag.. men viktmässigt kanske det är det =S På måndag blir det iaf tag med vikten på allvar (förhoppningsvis) Jag och Therese har bestämt oss för att gå till Viktväktarna *skrämmande* Men vi får väl hoppas det går bra.. synd bara att det är så dyrt :S skulle kosta 350kr mån.. men man får väl kankse se det som en investering i ett hälsosammare liv? sen har jag och Läcki planer på att börja träna oxå.. så där kommer det ju att försvinna lite pengar oxå.. *suck*

Jaja.. nu ska ja se vad det finns att äta sen leta upp något att ha på mig och sen blir det Party Party =)

Ha de en skoj kväll!

Kommentarer
Postat av: alex.

hoppas att d hade en jätterolig kväll/natt! trots Gulan.. Det är som det brukar men jag hoppas att ni hade kul ändå =) ses imorrn! läst nån Liedman förresten? ;)

2008-01-27 @ 10:12:36
URL: http://beingme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0