Det Nya Året!

Så var det nya året invigt.. Vad händer detta år då?

Ja de blir väl en väldigt mycket plugg.. plugget drar igång på onsdag med full fart.. Kollade lite på skoljobbet ja ska fixa till Examenarbetet men vet inte hur ja ska få ihop det och vad jag ska skriva.. så sitter som ett stort frågetecken... Får väl gå på den sista handledningen på fredag för att komma med alla mina miljoner frågor...

3 examinationer innan sommarlovet.. sen blir det väl jobb i sommar förhoppningvis... Måste se till att jag har något så vi klarar av att betala hyra och förhoppningsvis någon resa någonstans.. skulle vara mysigt att komma iväg någonstans..

Sen i höst blir de väl plugg igen.. (om jag pallar så länge.. men MÅSTE göra det.. pallar inte att hoppa av).. Och sen lär det väl blir jul o nyår igen så har året gått..

Nu blir det att titta lite OC och sen så blir det väl att titta lite på Caset... Måste försöka iaf..
Take care..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0