Åter till vardagen..

Imorgon börjar vardagslivet igen..

Skolan drar igång redan klockan 8 så ingen sovmorgon här inte.. sen slutar dagen vid 15.. funderar på en tur in till stan då och införskaffa pappas födelsedags presente då jag inte vill springa runt nästa vecka då det är dags för hemtentan.. (Fyyyyyy för caset.. vill inte)

Igår blev jag överraskad oxå.. vet inte fall ja blev glad lr vad jag blev.. de ringde från jobbet iaf och frågade ifall jag kunde jobba.. och eftersom jag satt upp mig att jag kunde det hade jag inte hjärtat att säga nej (trodde ju inte de skulle ringa.. va ju därför jag satt upp mig =p haha) Men man får tänka att man får lite pengar iaf.. blir väl några 700 kr extra sen i feb.. (än så länge iaf kan ju bli mer beroende på hur mkt lediga dagar man har)..

Ida blev det dock inget jobb.. blev plugg istället vilket behövdes då det inte blev något plugg igår..
men nu ska jag nog leta reda på sängen då det blir att gå upp tidigt imorgon..

God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0