Trött...

Blir nog sängen här snart faktiskt.. är riktigtt trött..

Kom i säng först vid 12 tiden i natt o sen upp vid 6, sen så ringde de om jobb ida oxå... så direkt efter att ja varit i skolan på föreläsning åkte ja hem till mamma o pappa o lånade bilen och åkte vidare till Sturefors. Första gången jag var där men var en trevlig förskola med trevlig personal... Ska ev jobba där igen på fredag, men jag inväntar svar från bokare lr inbokning på datorn.. Ska kolla om ja får låna bilen då oxå =P Har ju knappt kört bil sen jag tog körkortet i november och idag var faktiskt första gången jag satt helt själv i bilen.. Känndes helt okej.. var lite små nervös innan men det fixade sig! hehe

Sen på väg hem från mamma och pappa så satte jag mig på cykeln hem.. stannade till vid Preem för att fylla på lite luft i däcket och sen sa det PANG.. Slangen smälde ganska högt.. gick in o frågade ifall de sålde slangar men icke så det blev en promenad me cykeln hem resten av vägen hem och sen vidare till cykelaffären 10min gångväg här ifrån, frågade ifall de hade tid att montera dit en ny slang... på onsdag sa de =S så de blev att köpa en slang själv och gå hem o montera den själv (läs, Raoul gjorde de mesta jobbet, bra att de finns ibland allt =p haha)!

Sen gillar ja inte MSN just nu.. det vill inte fungera, vilket är ELAKT! Men nu blir de att återgå till lite mer aktivt tittande på bygglov sen blir det nog sängen..
God Natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0