Rent Hus!

Sitter och tittar på Rent Hus!

FY USCH! Hur kan man leva så där? och hur kan man låta det gå så LÅNGT???

Och jag som kan tycka att VI har det stöckigt.. men efter att ha sett hur den där killen bor så är jag lugn.. Dock kommer det inte innebära att ja slutar att städa.. för det där är min mardröm hehe..

Annars idag då.. 3 st föreläsningar, jobbigt att sitta så mycket still men de funkar väl.. dock satt jag väl och halvsov delar av den andra och var allmänt uttråkad av den tredje.. Fattar fortfarande inte vad det var han pratade om men.. kanske trillar ner en polett lite senare..

På fredag blir det jobb i Sturefors.. Funderar på hur jag ska ta mig dit ut, bussen går iaf vettiga tider så på så sätt skulle jag kunna ta den istället för att låna bilen igen, dock är det roligare och bekvämare med bil. Sen finns ju även alternativet Cykel. Tar väl ca 20-30 min att cykla skulle jag väl kunna tänka mig..  Om det är vettigt väder finns det väl kanske en möjlighet till det alternativet... men har ju en dag på mig att bestämma mig iaf =) Neee.. nu ska jag återgå och titta på den stöckiga lägenheten.. Usch..

Kommentarer
Postat av: Raoul

Vi har det stökigt! På köksbordet ja! :)

2008-02-28 @ 10:56:13
Postat av: Frida

Haha, kommer du ihåg va vi prata om i söndags Malin?! ;) Har svårt o tänka mig att ni har "stökigt"? hihi ;D

2008-02-28 @ 11:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0