Gårdagen!

Japp så var firandet över för detta år, lr.. kommer lite kompisar hit imorrn, men sen är det över hehe..

Av mamma o pappa fick jag en ny Micro och presentkort på Sisters % JC (samma kedja ja vet), sen fick jag även min egna webbcamera (dock utan programvaran så jag kunde ju inte installera den på min dator)
Sen av min bror fick jag 2 biljetter till kvällens Studentspex som jag och Raoul ska gå på ikväll.. Även ev en bit mat innan hade vi tänkt oss.. men det återstår att se.
Av Raouls föräldrar fick jag en fin vas och sen en bukett Tulpaner och en bukett Rosa rosor (älskar rosa rosor! Sååå fina). Av Robert och My fick jag ett fint halsband (som jag invigt idag!).
Och av både min mormor och min farmor fick jag pengar, vilket troligtvis blir till lite kläder!

Var på stan efter skolan idag och handlade lite kläder till mig själv så ser det väl som en födelsedags present till mig själv! Blev en kjol och sen två stycken toppar!

Imorrn blir det fest här hemma.. blir några stycken iaf.. men man behöver ju inte oroa sig att de inte finns plats att sitta då iaf  =) hörnsoffa plus 3-sits soffa borde räcka =) hehe.. blev lite trångt igår men man får väl sitta nära varandra så funkar det! haha

Hade tänkt att ut och promenera här snart men bara av att titta ut igenom fönstret så försvinner ALLT sug på det.. Regn regn och åter regn.. och Alex som sa att det skulle bli vår idag?! Får se ifall ja tar på mig kläder o går en sväng lr inte.. borde ju motionera lite.. men finns väl förhoppningsvis tid för det imorgon och på söndag?! Har ju ändå faktiskt redan gått 2 promenader i veckan! =p hehe.. + Cykel till skolan varje dag!

Nee.. innan detta inlägg blir en halv novell ska jag väl ta och avsluta här!
Ha en trevlig Kväll!

Kommentarer
Postat av: denise

GRATTIS :) Hoppas du har en fortsatt bra dag!

2008-02-22 @ 16:08:18
URL: http://nicoledenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0