The Day!

Dagen började med en skön sovmorgon halv 11 var mobilen satt.. riktigt skönt och länge sen de va man sov länge.. Sen blev det att gå upp och fixa sig iordning för att sen vid halv 1 möta Lisa på stan.. Gick runt och kollade lite för att finna inspiration till julklappar.. hittade present till min bror (var nära på att skriva vad men vet inte ifall jag har en bror som läser lr inte så säkrast att låta bli hehe)

Sen vid 3 så blev det klippning.. Riktigt nöjd blev jag.. foto kommer senare.. Har inte orkat fixa det än.. Men kan ju råka bli att det fotas lite imorrn kväll så blir kanske då att ni får se... Sen blev det en sväng till för att hitta ngt till tjejerna men lyckades inte riktigt... så det blir en sväng in imorrn igen..

Sen så resten utav kvällen har jag sytt på min Kjol och OJ vad jag än så länge är nöjd över resultatet =) såå fin tycker ja.. ska bara fixa hängslena och rosetten så är den klar.. den gick relativt fort att göra oxå =) hihi

Men nu tror ja de blir sängen med en bra bok, En Shopaholic Säger Ja av Sophie Kinsella..
Ha det så bra!
Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0