Ögoninflamation..

Har fått ögoninflamation på mitt högra öga.. det är vad jag tror det är iaf.. Blev helt rött igårmorse och har varit rött hela dagen ida med.. men det verkar bli lite bättre iaf =)

Har åkt buss de senaste 2 dagarna till skolan.. usch.. vad folk som åker buss.. får ju stå ända in till stan ju för att det är så fullt på bussen redan här i Johannelund.. Igår fick jag skjus hem utav pappa iaf så jag slapp ta bussen och ida blev det en promenad in till stan för att sen ta bussen därifrån.. tänkte först att jag skulle gått hem oxå men precis när jag var på trädgårdstorget så kom bussen så då kunde jag inte motstå =p hehe

Imorrn blir det troligtvis en dag hemma med plugg.. sugen på att börja sy på mina byxor, dock så är det ju tänkt att jag ska sy de på en Phaff maskin o då måste jag till skolan.. Men orkar inte det.. Kan behöva en dag hemma oxå.. har ju materiallära att plugga oxå.. Omtenta på måndag.. usch..

Neej.. nu blir det sängen.. håller på att somna här nu..
Puss & Kraam!

Kommentarer
Postat av: Tessi

Ajaj! =( Hoppas du repar dig snart! pussokram!

2008-12-05 @ 22:19:14
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0