Nya Frisyren..

Orkar inte med en större uppdatering just nu.. Känner mig så otroligt trött.. skulle lätt kunna somna.. Det blev julbak med de bästa och pizza.. mums.. men gud vad mätt man blev.. vi orkade inte ens smaka på godiset vi lagade =O  Blir en tidig kväll idag känns det som.. men några koppar te för att bättra på halsen.. Nu får jag faktiskt fram lite ljud vilket jag inte fick i morse.. *framsteg*

Bilder från kvällen finns på bilddagboken ifall ni är nyfikna.. om ni kan vänta så kommer det nog upp kanske ev imorgon fm lr på söndag kväll.. För imorgon bär det av på kryssning med älskling och hans familj, ska bli trevligt.. dock behövs det sömn innan dess..

Vad sägs om min nya frisyr?? Jag är riktigt nöjd.. klippte nog av 15-20cm tror jag det blev.. nu är det axelkort iaf och känner mig som sagt totalnöjd..



Puss & Kraaam

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fint! :)

2008-12-19 @ 21:11:37
URL: http://fridasimonsson.blogg.se/
Postat av: Tessi

Snyggt!! :):)

2008-12-29 @ 23:52:57
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0