Kryssning!

Åkte som sagt på Kryssning igår.. Var trevligt.. dock hade det nog varit ännu trevligare och roligare ifall min hälsa hade varit bättre.. På fredags morgonen kände jag mig bara hes.. Läcki och Lisa var här och vi hade det trevligt.. alla var lite allmänt sega och trötta efter nattens upptåg.. När sen de hade åkte hem blev det liggande framför soffan.. Somnade en stund när Raoul satte sig och tittade på Arn och tog sedan tempern ( i den nyinhandlade termomentern) och den visade 38,8 min vanliga temp 36,6.. låg och frös och det såg inte så lovande ut.. Gick och la mig tidigt med en panodil och på morgonen var tempen på endast 37,2 bra tänkte jag och så åkte vi...

Kännde mig trött och frusen i bussen upp och ingen aptipt överhuvudtaget.. När vi sen satt och åt julbordet så var det fortfarande ingen direkt aptipt på mig men klarade av en halv tallrik  med julmat iaf =s sen blev det tyvärr sängen för mig vid en halv 11 på kvällen medans Raoul o de andra passade på att utforska båtens nattliv.. Tack och lov mådde jag mycket bättre imorse när jag vaknade och kunde passa på att utforska båten då istället.. Var en fin båt.. Åker gärna på någon kryssning igen.. dock helst när jag mår bättre..

Nu blir det sängen..
Behöver ju inte överdriva min friskhet..
Halsen är fortfarande inte som den ska och nu har näsan på mig börjat att rinna oxå.. Måste krya på mig de sista innan jul så man fortfarande är välkommen hem så man inte smittar familjen =p

Ha det bra och Sov så Gott!
Puss & Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0